Продавець ActiveLife розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
87 відгуків
+380 (63) 854-69-15
ActiveLife - магазин спортивного харчування
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2500 ₴.Доставка замовлень до відділення або у поштомат здійснюється службою доставки "Нова Пошта" по всій території України. Вартість доставки Нова Пошта становить від 60 грн залежно від ваги і габаритів вантажу. Термін доставки: від 1 до 3 робочих днів. Відправка замовлень Новою поштою щодня. Замовлення, оформлені до 15:00, відправляються день у день. Субота - до 12:00 Неділя - до 14:00
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2500 ₴.Доставка замовлень до відділення аздійснюється службою доставки "Укрпошта" по всій території України. Термін доставки замовлень: 2-5 днів. Вартість: від 35 грн згідно тарифів перевізника (ціна залежить від габаритів та ваги продукції).
  • Адресна доставка кур'єромНова Пошта адресна доставка кур'єрська — від 95 ₴ Укрпошта Стандарт адресна доставка кур'єрська — від 60 ₴ Укрпошта Експрес адресна доставка кур'єрська — від 70 ₴ Meest ПОШТА адресна доставка кур'єрська – від 70 ₴ (ціна залежить від габаритів та ваги продукції). Термін доставки замовлень: 1-3 дні.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна оплата карткою. Prom гарантує безпеку. Повернемо гроші при відмові від посилки.
  • ПісляплатаОплата за замовлення при отриманні товару на відділенні служби доставки.
  • Оплата на карту Моно банку Сірченко Ольга 4441114458842240

Гарантія:

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару здійснюється при пошкодженні або псуванні в момент доставки.
Поверненню підлягають товари які не були відкриті та використані (якщо вони не потрапляють під перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону про захист прав споживачів)
Повернення оформити можна, зв'язавшись з менеджером!
УВАГА - якщо при огляді товару на пошті при отриманні він має дефекти упаковки (розлитий, розсипаний, поламаний, порваний) - будь ласка, попросіть НА ПОШТІ оформити АКТ про псування товару у присутності співробітника пошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner