Продавець ActiveLife розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
91 відгук
+380 (63) 854-69-15
ActiveLife - магазин спортивного харчування
Кошик

Умови повернення та обміну

Умови повернення та обміну для товарів належної якості

Компанія керується Законом "Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Згідно з доповненням №3 до постанови КабМіну України № 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості не підлягають поверненню. Спортивні добавки входять в групу продуктів харчування. 

Умови повернення та обміну для товарів неналежної якості

Продовольчі товари неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, прохання одразу нам про це повідомити.

Товари неналежної якості можна повернути або обміняти протягом 7 днів з моменту отримання. 

Поверненню не підлягають товари, які були відкриті і використані.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  • зателефонуйте на номер +380 (63) 854-69-15 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.

Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х робочих днів із моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.

УВАГА – якщо при огляді товару на пошті при отриманні він має дефекти упаковки (розлитий, розсипаний, поламаний, порваний) – будь ласка, попросіть НА ПОШТІ оформити АКТ про псування товару у присутності співробітника пошти.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner